نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 16: آیا هر فرصت آن را معکوس وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

همانطور که همه ما می دانیم نارسایی کلیه یک قاتل سکوت است، بدون کنترل خوب، ممکن است به اورمی است که به عنوان بیماری کلیه پایان مرحله شناخته شده قرار می گیرند. برخی از بیماران از من پرسید اگر آنها می توانند با کراتینین بالا معکوس شود. بعد من شما را به عنوان مثال به اشتراک گذاری است، وجود دارد هر فرصتی برای معکوس از کراتینین 7.9 و GFR 16.

سطح کراتینین و GFR می تواند عملکرد کلیه در برخی از درجه منعکس، تا زمانی که ما تشخیص این بیماری، این دو عامل بسیار مهم است. از دو عدد کراتینین 7.9 و GFR 16، ما می توانیم می دانیم که عملکرد کلیه بیمار آسیب دیده است به طور جدی، فقط وجود دارد باقی مانده 16٪ از آن را می تواند موثر کار می کنند. بنابراین در این مرحله کنترل پیشرفت این بیماری بسیار مهم است. چگونه برای جلوگیری و یا به تاخیر انداختن پیشرفت نارسایی کلیه؟ آیا هر فرصتی برای به دست آوردن بهبودی از کراتینین 7.9 و GFR 16 وجود دارد؟ در واقع، آن را غیر ممکن به از آن معکوس است، اما اگر شما می تواند درمان مناسب را دریافت کنید، شما هنوز هم شانس برای زندگی بهتر و طولانی تر با آن داشته باشد.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy است ثابت شده است که درمان موثر در درمان نارسایی کلیه است. این یک نوع منحصر به فرد طب چینی درمان خارجی، استفاده از کیسه های گیاهی با طب چینی مواد فعال را در پشت بیمار، موازی با کلیه خود، طحالی شو شن، گیاهان مولکول های ارتعاش از دستگاه درمان، نفوذ از طریق بدن انسان از پوست است ، فضای سلولی و فضای بافت و پی در پی صفحه اسطرلاب، در نهایت به کلیه گرفتن برای بهبود میکرو گردش خون کلیه ها و بازگرداندن عملکرد کلیه های آسیب دیده به طور موثر.

با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 16 یک فرصت برای زندگی طولانی تر و بهتری داشته باشد. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر، لطفا به ما ایمیل. ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com

 

نارسایی کلیه با کراتینین 7.9 و GFR 16: آیا هر فرصت آن را معکوس وجود دارد





:: برچسب‌ها: نارسایی کلیه، کراتینین 7 , 9، GFR 16، نارسایی کلیه با کراتینین 7 , 9 و GFR 16: آیا هر فرصت آن را معکوس وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 تير 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: